Què és el que més ens molesta de les marques a la xarxes socials?

Xarxes Socials

Com tots sabem, un dels objectius principals de les marques a les xarxes socials és aconseguir nous seguidors. Però sovint es preocupen més per aconseguir-ne de nous que d’inspirar als que ja tenen i construir relacions entre seguidors i marca.

Les marques han d’entendre que per exemple si algú ha decidit donar “like” a la nostra pàgina de Facebook no vol dir que vagi a quedar-se per sempre i moltíssim menys va relacionat amb que vagi a comprar els nostres productes. 

Segons un estudi de Sprout Social, programa de gestió de xarxes socials, hem pogut conèixer que el 73% de les persones enquestades va dir que quan seguien a una marca en les xarxes socials significava que tenien un interès pels seus productes o serveis; que el 20% de la gent les seguia per les seves promocions i incentius i el 7% restant per poder interactuar amb elles.

D’altra banda, també analitzava un altre factor important: les raons principals per què les persones deixaven de seguir les marques, les quals anem a esmentar i analitzar a continuació.

Segons un 45% de persones argumentaven deixar de seguir les marques per utilitzar massa missatges promocionals. Promocionar massa els productes de la nostra marca moltes vegades, i sense cap intenció, pot molestar a la gent. En comptes de fer el que totes les marques fan, promocionar i promocionar, seria interessant buscar maneres de construir relacions amb els nostres seguidors.  Un altre 48% consideraven que les marques no compartien informació rellevant ni de valor. Hem de crear contingut útil per als nostres seguidors.  El 7% considera que si la marca publicava molt contingut a les xarxes (més de 6 vegades cada dia) era molt molest. És millor preguntar-se si els continguts que comparteixes aporten valor a la teva marca i si són interessants.

umbrella

Comentaris Recents

Comentaris Oberts

Deixar un comentari

Pots utilitzar aquestes etiquetes HTML i atributs: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>