Mailing com a estratègia comercial

Saps què és el mailing i quins objectius té?  Aquesta tècnica de comunicació massiva, també coneguda com a e-mail marketing, fa ús del correu electrònic per enviar missatges rellevants i oportuns a persones que estiguin interessades en els productes o serveis que ofereixi la una empresa.

Així doncs, aquesta eina de màrqueting directe, a diferència del Newsletter informatiu, té com a objectiu principal la comunicació comercial i promocional.  Les campanyes de mailing van dirigides als clients potencials en el moment en que aquests estan més predisposats a rebre’ls i, per tant, la seva alta eficàcia va lligada a una bona estratègia d’acció.

Aquesta tècnica de màrqueting és relativament econòmica d’aplicar i mostra un alt índex de ROI, és a dir, no són necessàries grans inversions per a obtenir bons resultats.

Aquestes són algunes accions que et permet l’e-mail marketing:

  • Segmentar: dividir una base dades en funció de l’audiència a qui es vol comunicar una oferta en concret o fer arribar un contingut determinat.
  • Personalitzar: segons el motiu amb que es faci la campanya de comunicació, es podrà adaptar l’e-mail segons l’usuari final o comportament que aquest mostri.
  • Automatitzar: a través de l’e-mail automation es pot optimitzar i automatitzar les tasques més repetitives del procés d’enviament d’e-mails.
  • Mesurar: aquesta tècnica permet analitzar de forma objectiva l’impacte de l’acció de comunicació per a poder millorar i optimitzar les següents campanyes.

L’experiència ens ha mostrat que l’e-mail marketing és una forma senzilla per atraure, convertir i fidelitzar clients. Vols integrar-ho al teu negoci? Posa’t en contacte amb nosaltres i t’ajudarem a treure’n el màxim profit a aquesta tècnica!

gestor

Comentaris Recents

Comentaris Oberts

Deixar un comentari

Pots utilitzar aquestes etiquetes HTML i atributs: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>