Les millors estratègies per a les rebaixes online

La temporada de rebaixes també arriba a l’àmbit digital. Els productes rebaixats en línia ja siguin a través de les xarxes socials o pàgina web també són una gran oportunitat. En el blog d’avui parlarem dels petits detalls que faran que les teves vendes augmentin durant rebaixes. Aplicar aquests consells macaran la diferència en la marca.

Crea una categoria especial: el temps de navegació és molt important per alguns usuaris. Si busquen productes rebaixats voldran trobar-los ràpidament. Per això és molt recomanable fer una categoria directa amb els productes en rebaixes. Això el client sabrà anar-hi directament.

Busca les compres ràpides: es poden crear estratègies com un temporitzador perquè els clients comprin alguns productes dins del temps establert. És una manera d’assegurar vendes en un espai de temps reduït. Fer-ho no assegura l’èxit al 100%, però és una estratègia que val la pena provar.

Promociona per doble els productes: si de normal utilitzes tècniques per promocionar els teus productes, durant les rebaixes fes-ho encara més. Dissenyar stories per a Instagram i Facebook, butlletins per enviar el correu electrònic, etc.

Diferenciat: diferenciar-se dels competidors sempre és important en un negoci. Però durant l’època de rebaixes la competència pot ser encara més ferotge. Per això és crucial treballar al màxim l’estètica i el disseny. Convertir la teva identitat en alguna cosa única, sense perdre l’essència original.

Oportunitat de fidelitzar: les rebaixes són una bona oportunitat per captar clients potencials. Però sobretot, per a fidelitzar aquells clients que ja havien comprat algun cop. Per aconseguir-ho, es poden establir algunes recompenses o premis per a aquells clients que ja coneixien la marca d’abans.

Dur a terme tots aquests consells en un curt període de temps com el que triga les rebaixes no és fàcil. Per aconseguir els teus objectius de manera eficaç s’hauria de planificar la teva estratègia uns mesos previs a l’inici de les rebaixes. Hi ha molta preparació i s’ha d’aprofitar al màxim. Un cop acaba les rebaixes es pot fer una anàlisi final de quin ha estat el resultat. Decidir quines estratègies ens han funcionat i quines no. Per al següent any crear les teves rebaixes perfectes.

gestor

Comentaris Recents

Comentaris Oberts

Deixar un comentari

Pots utilitzar aquestes etiquetes HTML i atributs: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>