Instagram per Empreses

Actualment, Instagram és la xarxa social més utilitzada per la societat. Aquesta, es basa a penjar contingut visual a la xarxa.

En un primer moment era utilitzada únicament per a joves, però a poc a poc ha anat fent un gir fins a convertir-se a una eina per les empreses. Per poder realitzar una bona publicitat a Instagram, s’han de tenir en compte una sèrie de factors i eines que et facilita l’aplicació. Aleshores, per poder realitzar anuncis a la plataforma es va crear l’Instagram Ads. L’ús d’aquests de manera massiva i repetitiva pot produir efectes negatius. Així doncs, s’ha de tenir cura de la manera que es fan servir.

Existeixen diversos tipus d’Instagram Ads:

  • Anuncis amb fotografies: es tracta de pujar una fotografia a la plataforma de manera que se li pugui donar personalitat i valor a la marca. Depenent dels objectius, s’aplicaran unes estratègies o altres. Per exemple, en el cas que es vulgui la participació del públic, s’hauran de fer concursos, etc.
  • Anuncis amb vídeo: la publicació de vídeos està restringida a 60 segons, on es podrà crear esdeveniments, entrevistes, etc. A més a més, una de les novetats de la plataforma és l’aparició de IGTV, una canal on es poden publicar vídeos de llarga durada.
  • Anuncis per seqüència: permetrà penjar més d’una foto a la mateixa publicació, de manera que serà més dinàmic i cridarà més l’atenció de l’usuari.
  • Anuncis als Stories: són imatges o vídeos publicats que desapareixen a les 24 hores de ser publicats. Aquesta eina ens permetrà afegir un enllaç a l’anunci on l’usuari podrà entrar directament.

Aquestes són les maneres per anunciar la teva empresa a Instagram. A Girona Social Media utilitzem aquestes eines per augmentar la comnunitat a la teva xarxa.

gestor

Comentaris Recents

Comentaris Oberts

Deixar un comentari

Pots utilitzar aquestes etiquetes HTML i atributs: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>