Eye Tracking: què és i com s’utilitza en una pàgina web

L’Eye Tracking consisteix a registrar el moviment ocular sobre una superfície. En el cas que la superfície sigui una pantalla i s’estigui observant una pàgina web, aquesta avaluació permetrà saber els llocs en els quals s’ha passat més temps mirant, quin és el recorregut de la vista quan s’està utilitzant la pàgina web, si es realitzen moviments bruscos d’un costat a l’altre, etc.

I com s’utilitza? La recopilació de tota aquesta informació ens permet millorar la distribució de la nostra pàgina web perquè la informació més rellevant ocupi el lloc en el qual la vista roman més temps i la menys important on estigui menys temps.

Llavors, per què s’hauria d’utilitzar? Gràcies a la informació que s’extreu d’aquest registre es pot conèixer el recorreguthabitual dels usuaris i, per tant, serà més fàcil orientar-los a través de la pàgina web. A més, si es coneixen les accions freqüents dels usuaris, la pàgina web podrà ser més intuïtiva i, en conseqüència, serà més fàcil d’utilitzar.

Després de conèixer que és i per què s’utilitza l’Eye Tracking, et sembla que és un bon aliat per a les empreses?

gestor

Recent Comments

Comments open

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>