Tiktok, una xarxa que ha nascut per quedar-se.

TikTok és una de les xarxes de moda, fa pocs anys era una xarxa destinada a usuaris molt joves, però cada cop són més les persones que estan decidint apuntar-se a l’app indiferentment de la seva edat.
És una xarxa dinàmica i que es mou per tendències, analitzarem aquells tips que ens permetran ser visibles.

En el moment en que ens creem un compte de TikTok, la plataforma ens ofereix diversos vídeos generals que ens recomana la xarxa. En aquell moment pots interactuar amb el contingut, posar-li like, comentar, veure el vídeo sencer o per el contrari, passar de llarg. En aquell moment, TikTok t’estarà personalitzant un algoritme i et començarà a mostrar els vídeos que creu que et seran interessants. De la mateixa manera que la xarxa t’ha personalitzat un contingut, també ho farà amb la resta d’usuaris i podrà recomanar els teus vídeos.
Un cop sabem com funciona l’apartat principal, com arribem als usuaris amb els nostres vídeos?

Com hem dit abans, TikTok és una plataforma que sobretot es mou per tendències. Cada setmana hi ha contingut que es posa de moda, i podem aprofitar això per moure el nostre contingut. Com ho fem?

  • TikTok fa ús de hashtags. En primer lloc, és important que al nostre vídeo li incorporem hashtags, sobretot els que són virals. Uns dels hashtags més populars serien: #fyp #foryou #foryoupage #parati, i #lentejas, de manera que si els fas servir, tens més números d’arribar a més gent.
  • Una altra cosa a tenir en compte es que és una xarxa molt musical, es fan virals determinades cançons i és bo utilitzar-les per acompanyar els nostres vídeos. Els usuaris poden clicar sobre una cançó i veure els vídeos en els quals s’ha fet servir. Pel que et pot donar facilitats d’arribar als usuaris.
  • Les hores de publicacions també són importants en aquesta plataforma, estudia els hàbits del teu públic i esbrina en quines franges horàries sol haver-hi activitat. Si penges contingut en hores de molta activitat, tens més números d’arribar a més gent i serà notable la teva crescuda de visualitzacions.
  • Una altre cosa que podem fer per augmentar la visibilitat és interactuar amb usuaris que tinguin un contingut similar al nostre. Comentar, posar like o seguir, és una bona manera d’agafar presència a la xarxa.
  • També, i seguint la línia de tendències, a TikTok es crea contingut viral cada poques setmanes, aquest contingut va des d’àudios, consells, balls i reptes. Aprofitar i crear contingut que està actualment de moda a la xarxa, ens pot fer augmentar les visites.

TikTok és una plataforma molt ràpida i dinàmica, el contingut canvia constantment i estar actualitzats és vital per tenir èxit a la xarxa. Apuntar-nos a les tendències pot ser molt útil per a nosaltres, creant el nostre valor afegit i sense perdre el nostre estil, podem trobar el punt mig perfecte per fer de l’app una gran finestra al que volem transmetre.

Encara no ets a TikTok? Creus que és molt complicada i no aconsegueixes dominar-la? A Girona Social Media som experts en xarxes socials i podem ajudar-te. Contacta amb nosaltres sense compromís, fem un cafè i parlem-ne!

gestor

Recent Comments

Comments open

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>