En quant a definició, l’inbound màrqueting és una metodologia que combina tècniques de màrqueting i publicitat no intrusives amb la finalitat de contactar amb un usuari al principi del seu procés de compra i acompanyar-lo fins a la …
READ MORE
En quant a definició, l’inbound màrqueting és una metodologia que combina tècniques de màrqueting i publicitat no intrusives amb la finalitat de contactar amb un usuari al principi del seu procés de compra i acompanyar-lo fins a la …
READ MORE
Avui al nostre blog farem un breu anàlisi dels 3 anuncis més virals d’aquest 2018. Cada any hi ha certa intriga per saber quina serà l’empresa que tindrà millor idea i que arribarà més al públic. Hem creat …
READ MORE
Pot semblar ciència ficció, però no. Una vegada més la tecnologia ens demostra que pot ser molt beneficiosa per a la nostra societat gràcies a aquesta nova aplicació. Fins ara havies de passar una anàlisi de sang per …
READ MORE
La marca xinesa Núbia porta a l’extrem el concepte de visió completa, apostant per un model on no hi ha elements al panell frontal i aconseguint el mòbil amb dues pantalles. El model és Nubia X i es …
READ MORE
El “mode retrato” s’ha convertit en un essencial per als telèfons mòbils, però tot i així, hi ha certs models que no disposen d’aquest efecte (sobre tot aquells de gamma mitjana o baixa). Avui et portem tres aplicacions …
READ MORE
En els darrers anys la conducció autònoma va guanyant pes de cara als serveis de mobilitat dels països. Diferents projectes recorren algunes ciutats del món en fase de proves: L’Ericssona a Estocolm (Suècia), el Gateway a Londres (Anglaterra) …
READ MORE
Estem en una societat canviant que necessita acostumar-se al nou món creat a les xarxes socials. En les comunitats hi ha drets i deures, també límits però… Fins on es pot arribar a la vida virtual? Actualment, s’han …
READ MORE
Si tens un compte a Flickr amb milers de fotografies, potser hauries de plantejar-te descarregar-les i emmagatzemar-les a un altre lloc, perquè a partir de febrer de 2019 canvia les seves normes. L’abril d’aquest mateix any aquest portal …
READ MORE
Google llança a Espanya una nova eina publicitària basada en la tecnologia machine learning, que permet el reconeixement d’imatges d’una manera més específica, i busca que el seu complement DialogFlow, diàlegs automatitzats, sigui implantat en el sector empresarial. …
READ MORE
És una tecnologia que permet a les empreses posar enllaços dins de les publicacions normals de fotos de manera que si veiem un objecte que ens agrada podem clicar en ell perquè s’obri la web de compra del …
READ MORE