Blog corporatiu, l’eina a tenir en compta en estratègies de Màrqueting Digital

Amb l’evolució de l’entorn digital i les estratègies de màrqueting que s’hi desenvolupen, els blogs corporatius s’han transformat en un element clau per comunicar idees i informacions sobre l’àrea en que una empresa és experta o referent.

De la mateixa manera, els blogs són una eina perfecta davant els canvis d’algoritme de Google i les seves Spider Google Crawler, ja que si el contingut publicat al blog és únic i rellevant farà que millori el posicionament de l’empresa en els resultats de cerca de  Google.

Així doncs, veiem que el blog és important per una empresa i ajuda a connectar amb la seva audiència, convertir la companyia en referent i guanyar leads. De forma més concreta, us detallem els beneficis que pot aportar aquesta eina a una estratègia de màrqueting digital:

  • Visibilitat. La secció de blog de la teva pàgina web pot ser compartida a través de les xarxes socials, newsletters, entre d’altres, fet que potencia la visibilitat d’una companyia.
  • Reputació. El blog és una eina de diferenciació,  ajuda a potenciar la teva imatge com a expert en la teva àrea i, en conseqüència, la teva reputació online de marca.
  • Comunicació bidireccional. Gràcies a els comentaris publicats en el blog es permet una comunicació més directe i fluida entre l’empresa i els seus clients.
  • Posicionament SEO. Google indexa en millors llocs les pàgines web que actualitzen el seu contingut amb certa regularitat. També té en compte si aquest informació és rellevant, si aquest esta duplicat o no, les etiquetes html, enllaços d’entrada i sortida, etc.

Si necessites assessorament o més informació sobre com gestionar el teu blog, no dubtis a contactar amb nosaltres sense cap compromís: estarem encantats d’ajudar-te!

gestor

Comentaris Recents

Comentaris Oberts

Deixar un comentari

Pots utilitzar aquestes etiquetes HTML i atributs: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>