Trucs psicològics per millorar la teva estratègia en les xarxes socials

Trucs psicològics per millorar la teva estratègia en les xarxes socials

Cada vegada t’és més complicat atraure un major nombre de persones a les xarxes socials? En el post d’avui parlarem sobre alguns trucs psicològics que podem utilitzar per crear unes bones publicacions i com adaptar el contingut que publiquem per atraure públic a nivell emocional.

  1. Les imatges. Es tracta del primer element que veiem quan obrim qualsevol plataforma de Xarxes Socials i per això són la porta d’entrada al teu contingut. És important triar una bona imatge que mostri exactament el missatge que volem transmetre per generar aquest impacte visual buscat.
  2. El color. Les empreses que fan millors opcions de color són les marques que aconsegueixen millors resultats en les Xarxes Socials. Hem de triar un color que sigui representatiu i identifiqui el teu negoci de la competència.
  3. Connexió emocional. Connecta amb els lectors a nivell emocional, especialment quan sigui un sentiment positiu i de felicitat. Encara que de vegades no en siguem conscients, els missatges que compartim a les xarxes socials provoquen algun tipus d’emoció. Si compartim coses bones amb els nostres seguidors i mostrem la cara amable de la nostra marca, els nostres missatges poden arribar a tenir una major repercussió ja que les persones es sentiran atretes per aquests missatges.
  4. Interactua i conversa amb els teus clients. El millor camí per despertar comunicació és demanar-la. Obre un debat, introdueix una pregunta a les teves publicacions, demana consell… Si convidem als nostres usuaris a conversar amb nosaltres, ajudarem a determinar la qualitat de les persones que s’interessen per la nostra marca, el què necessiten i com podem donar-los-hi. D’aquesta manera els seguidors recordaran la conversa positiva que han tingut amb nosaltres i donarem una idea a la gent sobre la personalitat de la nostra marca, fet que els portarà a confiar més en nosaltres.

Des d’ara, prenem consciència i reflexionem tots els elements que transmetem a les xarxes socials, des dels missatges fins a les imatges i els colors que utilitzem per transmetre la nostra imatge de marca. Tingues en compte també que el tracte amb el client és molt important, sempre cal contestar i respectar de la millor manera possible.

 

umbrella

Comentaris Recents

Comentaris Oberts

Deixar un comentari

Pots utilitzar aquestes etiquetes HTML i atributs: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>