Instagram tornarà a donar importància a les fotografies aquest 2023

Instagram és una xarxa social que s’utilitza tant de manera social i lúdica com de manera professional, ja que aquesta és una gran amiga del màrqueting digital.

Tot i que aquesta plataforma va néixer l’any 2010 com una xarxa social enfocada a la publicació de fotografies, en els darrers anys ha anat adoptant una postura més inclinada cap als vídeos donant-los-hi més importància que a les fotos. De fet, Adam Mosseri, el CEO d’Instagram, ho ha admès a partir de les crítiques rebudes sobre aquest tema.

TikTok és una xarxa social que ha crescut molt en els últims anys gràcies al tipus de contingut, el seu algoritme i, sobretot, pel format de vídeos que es publiquen a la plataforma. Aquests vídeos curts i atractius estan en auge avui en dia, ja que van molt d’acord amb el tipus de vida que vivim, ràpida i versàtil. Instagram s’ha adonat d’això i ha volgut competir amb la plataforma a partir dels seus vídeos anomenats “Reels“, oblidant-se dels inicis i l’essència de la plataforma.

Això significa que Instagram eliminarà els Reels i ja no tindran importància? No. Mosseri ha admès que estan treballant per tal que hi hagi un equilibri entre els dos tipus de format, entre vídeo i fotografia, ja que no volen perdre l’essència de la plataforma oblidant la fotografia com a contingut, però són conscients que avui en dia el vídeo és un format fàcil, entretingut i molt útil.

gestor

Recent Comments

Comments open

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>