Les activitats primordials del comerç online

Les botigues de comerç online tenen com a principal objectiu fer un anàlisis de dades i informació per tal que el negoci sigui el més rendible possible.

Dins de les diferents opcions que hi podem trobar (cada empresa és diferent) s’estableixen una sèrie de paràmetres d’activitats que són les més essencials per optimitzar tot el procés transaccional d’un usuari que entra a la nostra pàgina web.

En primer lloc, els continguts són la peça clau de tota web online. Com ja hem comentat reiterades vegades en altres articles, sense unes imatges pròpies de qualitat ni uns textos ben definits amb tècniques de SEO , la nostra botiga no donarà els resultats adients.

Seguidament, és molt rellevant triar una plataforma, sigui de estructura propia o d’empreses externes especialitzades en el sector. Els dissenys predissenyats són ideals per aquelles empreses que estan començant i no tenen encara una consolidació al mercat. Dintre d’aquest apartat, també hi considerem els dissenys multimèdia on es realitzen activitats de programació.

En tercer lloc, hi trobem les tècniques de màrqueting digital. Tant de SEO o SEM. El més recomanable és fer-hi un mix i complementar aquestes activitats per tal d’assegurar-nos una visibilitat en el món dels buscadors o de les xarxes socials.

Per finalitzar, la seguretat del nostre lloc i els mitjans de pagament anirien agafats de la mà, per tal que els clients, accedeixin i exerceixen les compres totalment tranquils. Una recomanació és acreditar la pàgina a través de segells de seguretat i garantir diferents formes de pagament online, des de targetes de crèdit o Paypal fins a contra reembors.

umbrella

Comentaris Recents

Comentaris Oberts

Deixar un comentari

Pots utilitzar aquestes etiquetes HTML i atributs: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>