El big data marca la diferència en la relació entre les marques i el consumidor

Cada vegada és més important conèixer millor els consumidors, atendre el que els interessa i el que els importa per poder oferir el que volen i necessiten, per tal de satisfer-los i crear un vincle emocional.

Les dades i la informació són uns elements importants per poder connectar amb el consumidor. D’aquesta manera les empreses podran conèixer més bé els seus interessos. El big data ajuda a determinar tots aquests elements importants pels consumidors. Per avançar-se en els coneixements i posicionaments a priori a davant de qualsevol problema que es pugui devanir, d’aquesta manera es pot prevenir i es pot avençar i solucionar problemes.

Elements:

  • Marca la diferència en la relació que estableix entre el consumidor i les marques, permet conèixer millor per les empreses. Les eines del big data permet treure conclusions sobre els consumidors i sobretot que sigui representatiu.
  • Les coses que ens permet saber dels consumidors són fets característiques reals, la qual ens ajuda a saber la seva pròpia informació a la qual ens genera determinar-los.
  • Saber com són els consumidors ajuda al fet que sigui més ajustat a la realitat dels consumidors que volen i esperen. No vol dir que el treball sigui més fàcil, simplement que això ajudarà a les empreses a tenir un major potencial per l’èxit.
  • En tenir un coneixement concret dels consumidors i dels seus interessos permet eliminar aquells elements que no funcionen.

El big data amb tots aquests elements, ens permetrà comprendre les necessitats i crear estratègies, per tal que estiguin contens els consumidors i poder-los fidelitzar.

umbrella

Comentaris Recents

Comentaris Oberts

Deixar un comentari

Pots utilitzar aquestes etiquetes HTML i atributs: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>