El brífing és un document breu com el mateix nom indica on s’explica les especificacions d’un projecte. Existeixen diferents tipus de brífing i cadascú compleix unes característiques. Però generalment és un document que conté què es vol fer, …

LLEGIR MÉS

Per a una organització és essencial comunicar de forma uniforme i original, sigui externament o internament. Per facilitar aquesta tasca en un espai de treball on moltes persones han de seguir la mateixa línia comunicativa, existeixen diverses eines. …

LLEGIR MÉS

LinkedIn és la xarxa social professional més coneguda. Tenir presència a aquesta comunitat suposa una oportunitat de presentar-te professionalment. Per això és important mantenir un perfil treballat i atractiu. Un dels principals errors a LinkedIn és crear un …

LLEGIR MÉS

En el blog d’avui parlarem sobre els ambaixadors de marca: què són i quina és la seva funció? Entenem per ambaixador de marca aquella persona que representa una marca/organització i és rellevant per al públic objectiu d’aquesta. Amb …

LLEGIR MÉS

La transformació digital s’ha convertit en una nova eina de supervivència per a les organitzacions. Adaptar-se a l’entorn és una prioritat per a les empreses per poder evolucionar. Des de l’inici de la pandèmia el procés de transformació …

LLEGIR MÉS

La creació d’una “personal branding” és una opció cada cop més freqüent en el marc digital que vivim. La idea és simple, té molts avantatges i pocs desavantatges. Crear una marca personal és quelcom intrínsec de les persones. …

LLEGIR MÉS